Artık nas ekonominden çıktık yeni ekonomi yönetimi kur u serbert bırakacağını ve faizi arttıracağını söyledi. Faizin arttığı yerde sadece dolar düşmez çokomelin de fiyatı düşer evin de arabanın da. Ama kısa süreli. sonrasında eflasyon a yenik düşersin. Paran buhar olur. Ben senin yerinde olsam usd satar tl ye geçip %40 ı mı bilirim. Sonra %75 e kadar gider bu o zaman usd geçerim. Bir de önümüzde yerel seçim var gitmesine izin vermezler. yılbaşında da eflasyon verisini düşük göstermek için faiz artışı. seçimden sonra pompaya devam.. :ytd.
Hocam kurduğunuz cümleler biraz birbirine karıştığından tam olarak anlayamadım. Yani satayım mı? try'ye mi çevireyim sizce