Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dolar ne kadar olur sizce hocam? Özellikle galiba bir iki güne bi toplantı vardı nolur sizce?
Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şuan tüm param dolarda, sizce try çevirmeli miyim? Yarın için.
Eğer yarın düşerse maksat düşünce alırım ve tekrar yükselir.

Sizce bu mantıklı mı veya ne yapmalıyım?
Dip not: bu soruyu yatırım tavsiyesi vermediğinizi bilerekten soruyorum.
Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kurduğunuz cümleler biraz birbirine karıştığından tam olarak anlayamadım. Yani satayım mı? try'ye mi çevireyim sizce
doğru