mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dolar yarın düşer diyee düşünüyorum alım fırsatı ama 24 dip 25 26 alım yeri. yalnız dolar para kazandırmaz ki doların varsa dolardan para kazanman lazım. Bizim ülkemizde eflasyon olduğu sürece hayal değil gerçek hedefim 1 ussd : 110 tl. ama ne altın ne dolar %40 ile faiz % 75 faiz alana kadar sonra hemeen toprağa yatırım yoksa paramız eflasyon karşısınnda erir.
Hocam şuan tüm param dolarda, sizce try çevirmeli miyim? Yarın için.
Eğer yarın düşerse maksat düşünce alırım ve tekrar yükselir.

Sizce bu mantıklı mı veya ne yapmalıyım?
Dip not: bu soruyu yatırım tavsiyesi vermediğinizi bilerekten soruyorum.