Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dolar ne kadar olur sizce hocam? Özellikle galiba bir iki güne bi toplantı vardı nolur sizce?
Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şuan tüm param dolarda, sizce try çevirmeli miyim? Yarın için.
Eğer yarın düşerse maksat düşünce alırım ve tekrar yükselir.

Sizce bu mantıklı mı veya ne yapmalıyım?
Dip not: bu soruyu yatırım tavsiyesi vermediğinizi bilerekten soruyorum.
Artık nas ekonominden çıktık yeni ekonomi yönetimi kur u serbert bırakacağını ve faizi arttıracağını söyledi. Faizin arttığı yerde sadece dolar düşmez çokomelin de fiyatı düşer evin de arabanın da. Ama kısa süreli. sonrasında eflasyon a yenik düşersin. Paran buhar olur. Ben senin yerinde olsam usd satar tl ye geçip %40 ı mı bilirim. Sonra %75 e kadar gider bu o zaman usd geçerim. Bir de önümüzde yerel seçim var gitmesine izin vermezler. yılbaşında da eflasyon verisini düşük göstermek için faiz artışı. seçimden sonra pompaya devam.. :ytd.