• 13-08-2012, 16:42:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bildiğiniz üzere artık netbook gibi cihazlar gayet popüler ve bu cihazlarda herhangi bir optik okuyucu bulunmuyor. Bu yüzden kullanıcılar çaresiz kalabiliyor. Ancak usb üzerinden windows 7 kurmakta mümkün. Çok daha uzun metodları var bunun ama ben en kısa yoldan anlatmaya çalışacağım.

    Öncelikle http://images2.store.microsoft.com/p...B-DVD-tool.exe bu programı indiriyoruz. Bunun yanında bir adet iso düzenleyici programa ihtiyacımız var. Bunun için de Deamon Tools veya UltraISO programını yükleyebilirsiniz.
    Ve tabiki windows 7'nin iso hali elinizde bulunmalı ki dvdlerden veya internetten bu şekilde temin edebilirsiniz.
    Şimdi maddeler halinde gidelim ;
    • 4 gb'dan daha fazla alana sahip olan bir usb'yi bilgisayara takalım ve biçimlendirelim
    • Win7 USB DVD tool programını açalım ve browse tuşuna bastıktan sonra windows 7 imajını (iso uzantılı olan) gösterelim


    • USB Device'a tıklayıp daha sonra Begin Copying'e tıklayın ve bekleyin
    • Bitince start over'a basın ve bilgisayarıma girdiğinizde usb belleğiniz şu şekilde gözükmeli


    • Daha sonra bios'tan boot kısmına gelin ve burada first device , ilk aygıt kısmını USB , USB-HDD veya USB markanızın yazacağı şekilde belirleyin ve yüklemeye bilgisayarı yeniden açtıktan sorna başlayabilirsiniz
  • 09-09-2012, 22:31:01
    #2
    Kesinlikle tafsiye ederim DVD ve CD lere oranla çok hızlı şekilde format atabilrisiniz.
  • 09-09-2012, 22:35:19
    #3
    çok yararlı bir paylaşım, çok sağolun.
  • 09-09-2012, 22:37:37
    #4
    iso düzenleyici programı hangi arada kullanıyoruz o kısmı anlayamadım. İso dosyasını Kendimiz çıkarıyoruz sanırım.
  • 09-09-2012, 22:42:37
    #5
    iso dosyasını nasıl bulucaz
  • 09-09-2012, 22:45:52
    #6
    Googital.com
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iso dosyasını nasıl bulucaz
    netten bulunur 2 yıldır flash bellek ile format atıyorum valla cdyle uğraşmayın..
  • 09-09-2012, 22:52:30
    #7
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iso düzenleyici programı hangi arada kullanıyoruz o kısmı anlayamadım. İso dosyasını Kendimiz çıkarıyoruz sanırım.
    İndirilen DVD partlar şeklinde oluyor genelde. iso programı o zaman derlemek için gerekiyor.

    USB belleği dvd olarak kullanmayı ben de win7 kurarken denemiştim.
  • 09-09-2012, 22:57:52
    #8
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netten bulunur 2 yıldır flash bellek ile format atıyorum valla cdyle uğraşmayın..
    Anlamadığım nokta

    bu şekilde atılan formatta lisanslı oluyor mu?
  • 09-09-2012, 22:58:24
    #9
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirilen DVD partlar şeklinde oluyor genelde. iso programı o zaman derlemek için gerekiyor.

    USB belleği dvd olarak kullanmayı ben de win7 kurarken denemiştim.
    Anladım. Daha önce gerek olmadı hiç ama bu aralar bir kez olsun tecrübe edinmek adına denemeyi düşünüyorum.