tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iso düzenleyici programı hangi arada kullanıyoruz o kısmı anlayamadım. İso dosyasını Kendimiz çıkarıyoruz sanırım.
İndirilen DVD partlar şeklinde oluyor genelde. iso programı o zaman derlemek için gerekiyor.

USB belleği dvd olarak kullanmayı ben de win7 kurarken denemiştim.