İndirilen DVD partlar şeklinde oluyor genelde. iso programı o zaman derlemek için gerekiyor.
USB belleği dvd olarak kullanmayı ben de win7 kurarken denemiştim.
Anladım. Daha önce gerek olmadı hiç ama bu aralar bir kez olsun tecrübe edinmek adına denemeyi düşünüyorum.