Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netten bulunur 2 yıldır flash bellek ile format atıyorum valla cdyle uğraşmayın..
Anlamadığım nokta

bu şekilde atılan formatta lisanslı oluyor mu?