• 25-10-2010, 18:29:44
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar.

    Evimde Windows 7 Ultimate x64 ve Windows 7 Starter Kurulu 2 Pc var. (Biri netbook). Masaüstü bilgisayara format atmadan önce herşey normaldi ev ağını filan kurdum pcleri bağladım dosya alışverişi çok rahat yapıyordum iki pc arasında. Ancak Windows 7 Ultimate kurulu olana format attığımda Tekrar bağlantı sağlayamadım. Netbookda (win 7 starter.) Ev Ağı kuramıyorum öyle bir seçenek yok. Masaüstünde Ağ kuruyorum ancak netbook ona bağlanmıyor ev ağını görmüyor. Nasıl yapacağımı şaşırdım
  • 25-10-2010, 20:54:26
    #2
    hocam burda sürümlerde http://windows.microsoft.com/tr-TR/w...mpare?T1=tab01 ev ağı falan olmadığı yazıyor belki sorun o yüzden dir
  • 25-10-2010, 20:58:00
    #3
    Orada Starter yok. Hem olmaması imkansız gibi. Çünkü bundan önce iki pc arasında sorunsuz ev ağı kuruluydu ancak masaüstüne format atınca birdaha kuramadım
  • 25-10-2010, 22:03:14
    #4
    valla bilemicem hocam artık aklıma bu geldi
  • 25-10-2010, 22:04:21
    #5
    Vallahi iki gündür netbook ile uğraşıyorum. Win 7 kuruluydu. Ama wireless'dan bağlanmamaya başladı. Sonunda XP'ye geçtim rahatladım.
  • 25-10-2010, 22:06:04
    #6
    Netbook kullanırken çekingen davranıyorum biraz. CD-Rom yok format işini sorun ediyorum. Xp ye geçsem sonrada yok driveri idi yok formatıyıydı gözüm yemiyor açıkcası