Konu
Ev Ağı Sorunu.
25-10-2010, 22:06:04
#6
Exam
Netbook kullanırken çekingen davranıyorum biraz. CD-Rom yok format işini sorun ediyorum. Xp ye geçsem sonrada yok driveri idi yok formatıyıydı gözüm yemiyor açıkcası