Merhaba arkadaşlar.

Evimde Windows 7 Ultimate x64 ve Windows 7 Starter Kurulu 2 Pc var. (Biri netbook). Masaüstü bilgisayara format atmadan önce herşey normaldi ev ağını filan kurdum pcleri bağladım dosya alışverişi çok rahat yapıyordum iki pc arasında. Ancak Windows 7 Ultimate kurulu olana format attığımda Tekrar bağlantı sağlayamadım. Netbookda (win 7 starter.) Ev Ağı kuramıyorum öyle bir seçenek yok. Masaüstünde Ağ kuruyorum ancak netbook ona bağlanmıyor ev ağını görmüyor. Nasıl yapacağımı şaşırdım