Konu
Ev Ağı Sorunu.
25-10-2010, 22:04:21
#5
GeniusTurkish
Vallahi iki gündür netbook ile uğraşıyorum. Win 7 kuruluydu. Ama wireless'dan bağlanmamaya başladı. Sonunda XP'ye geçtim rahatladım.