Windows 7 korkularım...
25
●2.060
- 04-07-2010, 16:36:07Windows 7 ilk çıktığında denemiştim ancak stabil değildi, anlamsız donmalar, kasılmalar yaşıyordum, kaspersky ile de uyumsuzdu. Geri vistaya döndüm, aradan 2 ay geçtikten sonra windows 7 ne alemde diye bir bakayım dedim tüm sorunlar düzelmişti, şu an gayet hızlı ve sorunsuz, ram kullanımı vistaya göre çok az nerdeyse xp kadar ram kullanıyor.
- 04-07-2010, 19:06:42Home basic 32 bit 2.96 gb gösteriyor, ultimate 32 bitte aynı değeri gösterecekse kurmamın bi' anlamı yok.webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
64 bit mi kurayım yani ? - 04-07-2010, 20:27:282.2 GB ultimate 32 bit indirdim daha dün, bilseydim 64 bit indirirdim.webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2010, 04:01:27Üyeliği durdurulduiskelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAynen, Bende 3-4 yıl kadar önce DOS üzerinden format atarken C sürücüsü NTFS sistemli olunca D sürücüsünü C olarak görmüş, sonuç olarak D sürücüsü formatlandı.beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 06-07-2010, 04:38:17Ekran kartı paylaşımlı ise rami kullanır o yüzden 32 bit kullanman doğru olur.beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2010, 13:31:50Üyeliği durdurulduArkadaşlar ultimate versiyonunu başarı ile kurdum yanlız PES10'u high veya low arasında açabiliyordum ama W7'de sadece highde ve kötü bir görüntüde açıyor tek sorunum bu gerçektende dediğiniz gibi süper.CPU değil GPU kullandığından diye araştırmalarıma göre.GPU nasıl arttırılır yada CPU ya çeviremezmiyiz ?

