• 04-07-2010, 16:36:07
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    Windows 7 ilk çıktığında denemiştim ancak stabil değildi, anlamsız donmalar, kasılmalar yaşıyordum, kaspersky ile de uyumsuzdu. Geri vistaya döndüm, aradan 2 ay geçtikten sonra windows 7 ne alemde diye bir bakayım dedim tüm sorunlar düzelmişti, şu an gayet hızlı ve sorunsuz, ram kullanımı vistaya göre çok az nerdeyse xp kadar ram kullanıyor.
  • 04-07-2010, 19:06:42
    #20
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartın yaklaşık olarak 300 mb ram yiyor. Home Basic ile Ultimate 32 bit aynı değeri göstermesi lazım yani 3,25 kullanılabilir olarak gösterir. Sen bu makinaya 64 bit işletim sistemi (sürümü farketmez) kurduğun an 3.7 GB ram kullanabilirsin. Ultimate 32 bit kursan bile oradaki değer değişmeyecektir çünkü ekran kartı ram yiyor
    Home basic 32 bit 2.96 gb gösteriyor, ultimate 32 bitte aynı değeri gösterecekse kurmamın bi' anlamı yok.

    64 bit mi kurayım yani ?
  • 04-07-2010, 19:54:34
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen öyle
  • 04-07-2010, 20:27:28
    #22
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle
    2.2 GB ultimate 32 bit indirdim daha dün, bilseydim 64 bit indirirdim.
  • 06-07-2010, 04:01:27
    #23
    Üyeliği durduruldu
    iskelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet durur. kurulumda doğru diske yüklediğinizden emin olun
    adımları hızlı hızlı geçmeyin yani bi kere ben yanlış yere yüklemiştim
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum hocam bi' kere ben de format atarken C yerine D'ye atmıştım.

    İnternetten windows 7 kurulumuna bi' gözat.
    Aynen, Bende 3-4 yıl kadar önce DOS üzerinden format atarken C sürücüsü NTFS sistemli olunca D sürücüsünü C olarak görmüş, sonuç olarak D sürücüsü formatlandı.
  • 06-07-2010, 04:22:35
    #24
    Ultimate x64 bit kullanmanı tavsiye ederim.
  • 06-07-2010, 04:38:17
    #25
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Home basic 32 bit 2.96 gb gösteriyor, ultimate 32 bitte aynı değeri gösterecekse kurmamın bi' anlamı yok.

    64 bit mi kurayım yani ?
    Ekran kartı paylaşımlı ise rami kullanır o yüzden 32 bit kullanman doğru olur.
  • 07-07-2010, 13:31:50
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ultimate versiyonunu başarı ile kurdum yanlız PES10'u high veya low arasında açabiliyordum ama W7'de sadece highde ve kötü bir görüntüde açıyor tek sorunum bu gerçektende dediğiniz gibi süper.CPU değil GPU kullandığından diye araştırmalarıma göre.GPU nasıl arttırılır yada CPU ya çeviremezmiyiz ?