Windows 7 ilk çıktığında denemiştim ancak stabil değildi, anlamsız donmalar, kasılmalar yaşıyordum, kaspersky ile de uyumsuzdu. Geri vistaya döndüm, aradan 2 ay geçtikten sonra windows 7 ne alemde diye bir bakayım dedim tüm sorunlar düzelmişti, şu an gayet hızlı ve sorunsuz, ram kullanımı vistaya göre çok az nerdeyse xp kadar ram kullanıyor.