Arkadaşlar ultimate versiyonunu başarı ile kurdum yanlız PES10'u high veya low arasında açabiliyordum ama W7'de sadece highde ve kötü bir görüntüde açıyor tek sorunum bu gerçektende dediğiniz gibi süper.CPU değil GPU kullandığından diye araştırmalarıma göre.GPU nasıl arttırılır yada CPU ya çeviremezmiyiz ?