evet durur. kurulumda doğru diske yüklediğinizden emin olun

adımları hızlı hızlı geçmeyin yani bi kere ben yanlış yere yüklemiştim
Katılıyorum hocam bi' kere ben de format atarken C yerine D'ye atmıştım.
İnternetten windows 7 kurulumuna bi' gözat.
Aynen, Bende 3-4 yıl kadar önce DOS üzerinden format atarken C sürücüsü NTFS sistemli olunca D sürücüsünü C olarak görmüş, sonuç olarak D sürücüsü formatlandı.
