iskelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet durur. kurulumda doğru diske yüklediğinizden emin olun
adımları hızlı hızlı geçmeyin yani bi kere ben yanlış yere yüklemiştim
beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum hocam bi' kere ben de format atarken C yerine D'ye atmıştım.

İnternetten windows 7 kurulumuna bi' gözat.
Aynen, Bende 3-4 yıl kadar önce DOS üzerinden format atarken C sürücüsü NTFS sistemli olunca D sürücüsünü C olarak görmüş, sonuç olarak D sürücüsü formatlandı.