• 27-04-2010, 04:05:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar pardusu cd'ye yazdırdım ve yeniden başlattım. Gerekli ekranları filan geçtim. Sıra kuruluma geldi ve Open Office olan %31. yüklemede bar takılıyor ve ilerlemiyor. Baya bir bekledim fakat olmadı CD kalıbının CD'ye yazdırılmasının hızına bağlı olabilir mi ?
  • 27-04-2010, 10:02:51
    #2
    Merak etme yüklesende 2. gün kaldırırsın son sürümü kurdum hiç beğenmedim vista tarzı menüler çok fazla kastırıyor hiç içime sinmedi kullanmıyorum.
  • 27-04-2010, 10:38:47
    #3
    İndirdiğin kalıp dosyasını 8x'de kaliteli bir cd ye yazdır.Aynı sorun bendede olmuştu.Cd testi de dene istersen kurulama başlamadan.
  • 27-04-2010, 14:46:53
    #4
    maxmatrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirdiğin kalıp dosyasını 8x'de kaliteli bir cd ye yazdır.Aynı sorun bendede olmuştu.Cd testi de dene istersen kurulama başlamadan.
    Bunu denicem büyük ihtimalle olur o sefer.

    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etme yüklesende 2. gün kaldırırsın son sürümü kurdum hiç beğenmedim vista tarzı menüler çok fazla kastırıyor hiç içime sinmedi kullanmıyorum.
    Türkiyede pardusu çok övüyorlar. Kastırması sizin makinenin gücüne bağlı olarak değişebilir.
  • 27-04-2010, 18:28:26
    #5
    B0ss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu denicem büyük ihtimalle olur o sefer.

    Türkiyede pardusu çok övüyorlar. Kastırması sizin makinenin gücüne bağlı olarak değişebilir.
    Windows7, Vista gibi işletim sistemlerini de test ettim bir sorun yaşamadım. Ayrıca daha önceki pardus sürümünü de denemiştim sistemimde o zaman sorun yaşamadım ama bu sürümü içime sinmedi diyebilirim.
  • 27-04-2010, 19:13:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    En düşük hızda yaktırın CD'yi.

    -Göz atmanı öneririm-
  • 27-04-2010, 19:24:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Aynı Sorun Bendede Oldu En İyi Çözüm Pardus'a Ücretsiz CD Temin Etmek İçin Başvurun.1 Hafta İçerisinde CD Elime Geçti ve Kurulumu Yaptığımda Bir Sorun Çıkmadı Aşağıda Vereceğim Linkten Sipariş Verebilirsin.Tamamen Ücretsiz Olup Sadece 3 TL Kargo Parası Ödüyorsun.

    CD Gönder - Özgürlük İçin...
  • 27-04-2010, 20:03:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    NewidWid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Aynı Sorun Bendede Oldu En İyi Çözüm Pardus'a Ücretsiz CD Temin Etmek İçin Başvurun.1 Hafta İçerisinde CD Elime Geçti ve Kurulumu Yaptığımda Bir Sorun Çıkmadı Aşağıda Vereceğim Linkten Sipariş Verebilirsin.Tamamen Ücretsiz Olup Sadece 3 TL Kargo Parası Ödüyorsun.

    CD Gönder - Özgürlük İçin...
    2,36 TL Şaka bir yana arkadaşın dediği de alternatif bir yol ancak CD'nin eline geçmesi 1-2 günü bulabiliyor.
  • 28-04-2010, 02:16:03
    #9
    NewidWid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Aynı Sorun Bendede Oldu En İyi Çözüm Pardus'a Ücretsiz CD Temin Etmek İçin Başvurun.1 Hafta İçerisinde CD Elime Geçti ve Kurulumu Yaptığımda Bir Sorun Çıkmadı Aşağıda Vereceğim Linkten Sipariş Verebilirsin.Tamamen Ücretsiz Olup Sadece 3 TL Kargo Parası Ödüyorsun.

    CD Gönder - Özgürlük İçin...
    Bende bir sipariş verdim