Merhaba arkadaşlar pardusu cd'ye yazdırdım ve yeniden başlattım. Gerekli ekranları filan geçtim. Sıra kuruluma geldi ve Open Office olan %31. yüklemede bar takılıyor ve ilerlemiyor. Baya bir bekledim fakat olmadı CD kalıbının CD'ye yazdırılmasının hızına bağlı olabilir mi ?