B0ss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu denicem büyük ihtimalle olur o sefer.

Türkiyede pardusu çok övüyorlar. Kastırması sizin makinenin gücüne bağlı olarak değişebilir.
Windows7, Vista gibi işletim sistemlerini de test ettim bir sorun yaşamadım. Ayrıca daha önceki pardus sürümünü de denemiştim sistemimde o zaman sorun yaşamadım ama bu sürümü içime sinmedi diyebilirim.