İndirdiğin kalıp dosyasını 8x'de kaliteli bir cd ye yazdır.Aynı sorun bendede olmuştu.Cd testi de dene istersen kurulama başlamadan.
Bunu denicem büyük ihtimalle olur o sefer.
Merak etme yüklesende 2. gün kaldırırsın son sürümü kurdum hiç beğenmedim vista tarzı menüler çok fazla kastırıyor hiç içime sinmedi kullanmıyorum.
Türkiyede pardusu çok övüyorlar. Kastırması sizin makinenin gücüne bağlı olarak değişebilir.