• 09-01-2010, 22:43:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar,

    Mac OS X Snow Leopard işletim sistemini sse2 destekleyen işlemcilere ( AMD-Intel ) kurulabileceğini söylüyorlar ?

    Böyle birşey varmıdır ?

    Ona göre http://www.elmasepeti.com/product.php?pID=10133 buradan satın alacağım.

    Acaba yukarıda verdiğim linkte ki kurulabilen midir ?
  • 09-01-2010, 22:59:39
    #2
    Sistem gereksinimleri:

    http://www.apple.com/macosx/specs.html


    Alıntı
    • Mac computer with an Intel processor
    • 1GB of memory
    • 5GB of available disk space
    • DVD drive for installation
    • Some features require a compatible Internet service provider; fees may apply.
    • Some features require Apple’s MobileMe service; fees and terms apply.
  • 09-01-2010, 23:07:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tamamda orda Intel işlemcili Mac bilgisayar diyordu ondan kafam karıştı.
  • 09-01-2010, 23:12:57
    #4
    Intel islemcili demis ama
    Mac Konusunda Deneyimli Arkadaslara Sormak Lazim
  • 09-01-2010, 23:56:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kurulum dökümanları internette mevcut. Ben bir kaç tanesini araştırdım. İnceleyebilirsin:

    http://www.taranfx.com/how-to-instal...n-pc-dual-boot
    http://www.infinitemac.com/f57/how-t...on-a-pc-t3137/
    http://lifehacker.com/5360150/instal...cking-required
    vs.

    Edit: Bu arada evet, sorunuza cevap vermeyi unutmuşum. Mac olmasa da kurulabiliyor. O sadece satış stratejisi. Tabii sanırım bir takım ayarlar yapılması gerekiyor pc de; yukarıdaki linklerde anlatılıyor.
  • 09-01-2010, 23:57:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İşte benimde öğrenmek istediğim herhangi bir hack yapmadan kurabilmek normal şekilde.
  • 10-01-2010, 01:10:16
    #7
    mac işletim sistemi sadece macintosh donanımı ile çalışıyor idi.
    ta ki intel işlemci kullanana kadar bundan sonrasında bir tür emule yazılımı ile bildiğimiz pclere (uyumlu donanım lıstesını araştırarak öğrenebilirsiniz) kurabilirsiniz.
    Bir çok tanıdığım profesyonel binlerce dolarlık mac donanımı yerine pc ile işlerini görüyor.
  • 10-01-2010, 14:34:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mac işletim sistemi sadece macintosh donanımı ile çalışıyor idi.
    ta ki intel işlemci kullanana kadar bundan sonrasında bir tür emule yazılımı ile bildiğimiz pclere (uyumlu donanım lıstesını araştırarak öğrenebilirsiniz) kurabilirsiniz.
    Bir çok tanıdığım profesyonel binlerce dolarlık mac donanımı yerine pc ile işlerini görüyor.
    Ben araştırdım o konuyu. Intel'in yeni nesil işlemcilerinde çalışabiliyor ancak Apple gidipte diğer makinalarda da kullanabilirsiniz demez tabi ki.

    Ancak bu konuda hiç kimse stabil şekilde onay vermiyor.Apple'ın sunduğu bu işletim sisteminde de herhangi bir makinada çalışacağından da söz etmiyor.

    Ancak bir takım hacklerle ( iAtkos - Hackintosh ) kurulabiliyor.Buda ne kadar sağlıklı tartışılır açıkcası.

    Oyunu kurallarına göre oynamak lazım.Mac'in en stabil çalışacağı ortam tabi ki yine Apple'ın makinalarıdır.

    Açıkcası denemek konusunda şuandan itibaren şüpheli bakıyorum.