Kurulum dökümanları internette mevcut. Ben bir kaç tanesini araştırdım. İnceleyebilirsin:

http://www.taranfx.com/how-to-instal...n-pc-dual-boot
http://www.infinitemac.com/f57/how-t...on-a-pc-t3137/
http://lifehacker.com/5360150/instal...cking-required
vs.

Edit: Bu arada evet, sorunuza cevap vermeyi unutmuşum. Mac olmasa da kurulabiliyor. O sadece satış stratejisi. Tabii sanırım bir takım ayarlar yapılması gerekiyor pc de; yukarıdaki linklerde anlatılıyor.