rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mac işletim sistemi sadece macintosh donanımı ile çalışıyor idi.
ta ki intel işlemci kullanana kadar bundan sonrasında bir tür emule yazılımı ile bildiğimiz pclere (uyumlu donanım lıstesını araştırarak öğrenebilirsiniz) kurabilirsiniz.
Bir çok tanıdığım profesyonel binlerce dolarlık mac donanımı yerine pc ile işlerini görüyor.
Ben araştırdım o konuyu. Intel'in yeni nesil işlemcilerinde çalışabiliyor ancak Apple gidipte diğer makinalarda da kullanabilirsiniz demez tabi ki.

Ancak bu konuda hiç kimse stabil şekilde onay vermiyor.Apple'ın sunduğu bu işletim sisteminde de herhangi bir makinada çalışacağından da söz etmiyor.

Ancak bir takım hacklerle ( iAtkos - Hackintosh ) kurulabiliyor.Buda ne kadar sağlıklı tartışılır açıkcası.

Oyunu kurallarına göre oynamak lazım.Mac'in en stabil çalışacağı ortam tabi ki yine Apple'ın makinalarıdır.

Açıkcası denemek konusunda şuandan itibaren şüpheli bakıyorum.