mac işletim sistemi sadece macintosh donanımı ile çalışıyor idi.
ta ki intel işlemci kullanana kadar bundan sonrasında bir tür emule yazılımı ile bildiğimiz pclere (uyumlu donanım lıstesını araştırarak öğrenebilirsiniz) kurabilirsiniz.
Bir çok tanıdığım profesyonel binlerce dolarlık mac donanımı yerine pc ile işlerini görüyor.