Yeni bir notebook aldım ethernet girişinden ağ kablosunu sokuyorum ancak intertene girmiyor. "yanıt bekliyor" şeklinde mesaj çıkıyor durum çubuğunda ve öyle kalıyor. Sayfa görüntülenmiyorda demiyor.
Ağ geçidini doğru yaptım 192.168.1.1 + ethernet kablosuda sağlam çünkü masaüstü pc ye takınca çalışıyor. Ağda çakışan ipte yok. Hatta farklı dns'ler yazıyorum yine girmiyor nete. Kablosuz ağı etkinsizleştirdim yine işe yaramadı. Bu sorun neden kaynaklanabilir?
Notebook'um nete bağlanmıyor.
4
●780
- 07-10-2009, 01:47:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.öncelikle konuyu yanlış yere açmışsın..https://www.r10.net/donanim-bolumu/
Daha önce bu modemin wirless' ını kullandın mı?
Modem ayarlarına bak WPA1/WPA2 ortak modu'nu kullan.! - 07-10-2009, 17:46:10modeme notebooktan girmeyeceksinki zaten. masa üstünden veya kablo takarak gerekli ayarları yapıcaksın.