Konu
Notebook'um nete bağlanmıyor.
26-10-2009, 23:46:35
#5
dll
Modem ayarlarında wpa1/wpa2 ortak modu şeklinde hiçbirşey göremedim. Robotics modem kullanıyorum ve internete normal masaüstünden bağlanırken notebook iel halen bağlanamadım :/