Konu
Notebook'um nete bağlanmıyor.
07-10-2009, 01:47:55
#2
ArslanTasarim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
öncelikle konuyu yanlış yere açmışsın..
https://www.r10.net/donanim-bolumu/
Daha önce bu modemin wirless' ını kullandın mı?
Modem ayarlarına bak WPA1/WPA2 ortak modu'nu kullan.!