• 07-10-2009, 00:52:35
    #1
    Yeni bir notebook aldım ethernet girişinden ağ kablosunu sokuyorum ancak intertene girmiyor. "yanıt bekliyor" şeklinde mesaj çıkıyor durum çubuğunda ve öyle kalıyor. Sayfa görüntülenmiyorda demiyor.

    Ağ geçidini doğru yaptım 192.168.1.1 + ethernet kablosuda sağlam çünkü masaüstü pc ye takınca çalışıyor. Ağda çakışan ipte yok. Hatta farklı dns'ler yazıyorum yine girmiyor nete. Kablosuz ağı etkinsizleştirdim yine işe yaramadı. Bu sorun neden kaynaklanabilir?
  • 07-10-2009, 01:47:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öncelikle konuyu yanlış yere açmışsın..https://www.r10.net/donanim-bolumu/


    Daha önce bu modemin wirless' ını kullandın mı?
    Modem ayarlarına bak WPA1/WPA2 ortak modu'nu kullan.!
  • 07-10-2009, 02:35:59
    #3
    modemede girmiyor notebook.. aynı şekilde bekliyor
  • 07-10-2009, 17:46:10
    #4
    modeme notebooktan girmeyeceksinki zaten. masa üstünden veya kablo takarak gerekli ayarları yapıcaksın.
  • 26-10-2009, 23:46:35
    #5
    Modem ayarlarında wpa1/wpa2 ortak modu şeklinde hiçbirşey göremedim. Robotics modem kullanıyorum ve internete normal masaüstünden bağlanırken notebook iel halen bağlanamadım :/