Yeni bir notebook aldım ethernet girişinden ağ kablosunu sokuyorum ancak intertene girmiyor. "yanıt bekliyor" şeklinde mesaj çıkıyor durum çubuğunda ve öyle kalıyor. Sayfa görüntülenmiyorda demiyor.
Ağ geçidini doğru yaptım 192.168.1.1 + ethernet kablosuda sağlam çünkü masaüstü pc ye takınca çalışıyor. Ağda çakışan ipte yok. Hatta farklı dns'ler yazıyorum yine girmiyor nete. Kablosuz ağı etkinsizleştirdim yine işe yaramadı. Bu sorun neden kaynaklanabilir?