• 19-09-2009, 10:48:10
    #1
    30 dolara Windows 7; ama Türkiye için değil

    Henüz Türkiye için bir açıklama yok; ama İngiltere ve Amerika bu habere çok sevinecek...

    Dokunmatik ekranı tam olarak destekleyen, gelişmiş oyun tecrübesi sunan ve ileri seviye güvenlik özellikleri ile donatılmış yepyeni bir işletim sisteminin fiyatı bugünlerde pek de ucuz değil. Hele ki arkasında Microsoft varsa ve adında da Windows geçiyorsa...

    Gerçekten de Windows 7'ye geçiş konusunda pek çok kullanıcıyı düşündüren en büyük sorun, yeni işletim sisteminin fiyatı. Ama eğer öğrenciyseniz ve (ne yazık ki) İngiltere'de ya da Amerika'da yaşıyorsanız bu konuda çok büyük bir avantaj kazanabilirsiniz. Microsoft, Windows 7 almak isteyen öğrencilere yeni işletim sistemini sadece 30 dolara (ya da İngiltere'de 30 sterline) sunmaya karar verdi. Üstelik bu fiyat Home Premium ve Professional sürümleri için geçerli...

    Windows 7'nin resmi piyasaya çıkış tarihi 22 Ekim olarak duyuruldu. Öğrencilere özel indirim ise 3 Ocak 2010 tarihe kadar geçerli. Bu tarihten sonra gerçekleşecek satın alımlarda normal fiyat ödenmek zorunda kalınacak.
  • 19-09-2009, 15:10:59
    #2
    Biz zaten korsan kullanıyoruz no problem
  • 19-09-2009, 15:45:33
    #3
    korsal tc de problem olmasa burada da benzer kampanyalar olabilir diye düşünüyorum. cünki adamlar zaten doğru duzgun satamıyor birde 30$ yapsa geliri iyice düşecek.
  • 19-09-2009, 16:17:13
    #4
    Mahoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korsal tc de problem olmasa burada da benzer kampanyalar olabilir diye düşünüyorum. cünki adamlar zaten doğru duzgun satamıyor birde 30$ yapsa geliri iyice düşecek.
    Doğru biz korsanını kullanıyoruz ama çıkarsanı biz değiliz, Ruslar genelde bu tür crackler yapıyorlar
  • 19-09-2009, 16:39:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mahoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korsal tc de problem olmasa burada da benzer kampanyalar olabilir diye düşünüyorum. cünki adamlar zaten doğru duzgun satamıyor birde 30$ yapsa geliri iyice düşecek.
    Yanlış bir düşünce aslında.

    [Fiyatlar Sallamasyondur]

    200TL'den Win7 TR'de 10 Kişi Alsa 2Bin TL

    30TL'den Win7 200 Kişi Alsa 6Bin TL

    Daha Karlı Değil mi ?

    Zaten Şöyle Birşey Varki ;

    100 Tane Lisanslı Kullanıcı Varsa Bunun 20Tanesi Lisans Alıyor. Diğerleri Hazır PC'lerde Gelen Lisanslara Sahip Oluyorlar ....
  • 19-09-2009, 16:49:49
    #6
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bir düşünce aslında.
    [Fiyatlar Sallamasyondur]
    200TL'den Win7 TR'de 10 Kişi Alsa 2Bin TL
    30TL'den Win7 200 Kişi Alsa 6Bin TL
    Daha Karlı Değil mi ?
    Zaten Şöyle Birşey Varki ;
    100 Tane Lisanslı Kullanıcı Varsa Bunun 20Tanesi Lisans Alıyor. Diğerleri Hazır PC'lerde Gelen Lisanslara Sahip Oluyorlar ....
    Arkadaş haklı, eğer dikkat ettiysenız yetkili laptop servislerinde bir tane lisans almışlar bütün bilgisayarlara kuruyorlar..
  • 19-09-2009, 20:26:16
    #7
    Kurumsal PLUS
    PC'de gelen lisanslar da OEM lisansıdır ve paralı satılır, size verilen key hatalıysa veya limiti dolduysa microsoft'a şikayet ediyorsunuz sizin key'inizi başka pc'lerde kullandıkları için o servisin canına okuyolar.
  • 19-09-2009, 20:27:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş haklı, eğer dikkat ettiysenız yetkili laptop servislerinde bir tane lisans almışlar bütün bilgisayarlara kuruyorlar..
    Laptop Servisleri Aynı CD ile Kurar Fakat CD KEY farklı Kullanır ki Zaten Şuan Yeni Çıkan Laptoplarda Recovery CD'leriyle CD KEY Girmeden OTO kuruluyor.
    Koca Firmalar Böyle Hatalar Yapıp BSA ile ters düşmek istemezler
  • 19-09-2009, 20:36:48
    #9
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptop Servisleri Aynı CD ile Kurar Fakat CD KEY farklı Kullanır ki Zaten Şuan Yeni Çıkan Laptoplarda Recovery CD'leriyle CD KEY Girmeden OTO kuruluyor.
    Koca Firmalar Böyle Hatalar Yapıp BSA ile ters düşmek istemezler
    3 tane laptopum var üçününde recovery dvdleri serial sormadan otomatik kuruyor