PC'de gelen lisanslar da OEM lisansıdır ve paralı satılır, size verilen key hatalıysa veya limiti dolduysa microsoft'a şikayet ediyorsunuz sizin key'inizi başka pc'lerde kullandıkları için o servisin canına okuyolar.