Konu
30 dolara Windows 7!
19-09-2009, 20:26:16
#7
Bartuc
Kurumsal PLUS
PC'de gelen lisanslar da OEM lisansıdır ve paralı satılır, size verilen key hatalıysa veya limiti dolduysa microsoft'a şikayet ediyorsunuz sizin key'inizi başka pc'lerde kullandıkları için o servisin canına okuyolar.