Yanlış bir düşünce aslında.
[Fiyatlar Sallamasyondur]
200TL'den Win7 TR'de 10 Kişi Alsa 2Bin TL
30TL'den Win7 200 Kişi Alsa 6Bin TL
Daha Karlı Değil mi ?
Zaten Şöyle Birşey Varki ;
100 Tane Lisanslı Kullanıcı Varsa Bunun 20Tanesi Lisans Alıyor. Diğerleri Hazır PC'lerde Gelen Lisanslara Sahip Oluyorlar ....
Arkadaş haklı, eğer dikkat ettiysenız yetkili laptop servislerinde bir tane lisans almışlar bütün bilgisayarlara kuruyorlar..