korsal tc de problem olmasa burada da benzer kampanyalar olabilir diye düşünüyorum. cünki adamlar zaten doğru duzgun satamıyor birde 30$ yapsa geliri iyice düşecek.
Yanlış bir düşünce aslında.
[Fiyatlar Sallamasyondur]
200TL'den Win7 TR'de 10 Kişi Alsa 2Bin TL
30TL'den Win7 200 Kişi Alsa 6Bin TL
Daha Karlı Değil mi ?
Zaten Şöyle Birşey Varki ;
100 Tane Lisanslı Kullanıcı Varsa Bunun 20Tanesi Lisans Alıyor. Diğerleri Hazır PC'lerde Gelen Lisanslara Sahip Oluyorlar ....