Mahoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korsal tc de problem olmasa burada da benzer kampanyalar olabilir diye düşünüyorum. cünki adamlar zaten doğru duzgun satamıyor birde 30$ yapsa geliri iyice düşecek.
Yanlış bir düşünce aslında.

[Fiyatlar Sallamasyondur]

200TL'den Win7 TR'de 10 Kişi Alsa 2Bin TL

30TL'den Win7 200 Kişi Alsa 6Bin TL

Daha Karlı Değil mi ?

Zaten Şöyle Birşey Varki ;

100 Tane Lisanslı Kullanıcı Varsa Bunun 20Tanesi Lisans Alıyor. Diğerleri Hazır PC'lerde Gelen Lisanslara Sahip Oluyorlar ....