Merhaba mac mini cihazıma logitech fare bağladım ve Logitech programına tüm yetkileri verdim. MAC işletim sisteminde farede bir ivmelenme söz konusuymuş bu sebeple fare imleci saçma sapan hareket edebiliyordu. bunu terminale bir kod yazarak sıfırladım. Şu an fare hareketleri normal gibi (windows'ta olduğu gibi).
Ancak bu seferde farenin tekerleğini kaydırdığımda bozuk çalışıyor. Az kaydırırken az hızlı kaydırırken hızlı aşağı veya yukarı hareket ediyor. Bunu windows'taki gibi nasıl ayarlayabilirim. Aşırı bariz bir problem, bunu araştırdım ancak net bir şey bulamadım nasıl insanların başına gelmemiş şaşırdım doğrusu. Aynı sorunu yaşayan var mı?
Logitech fare sorunu
5
●70
- 20-05-2023, 20:04:04izleme dörtgeninden doğal kaydirmayi pasif yapin düzelecektir.
- 21-05-2023, 12:47:15Maalesef düzelmedi. "Kaydırmak içini izleme dörtgenini kullan" seçeneğini pasif ettim.WinBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2023, 13:13:44


Fare ayarlarım bu şekildedir. İnşallah işinizi görür. - 22-05-2023, 12:25:40Bu sorun nasıl kimsenin başına gelmemiş hayret ediyorum. Herkes MAC ile kendi faresini kullanıyor sanırım. Farklı bi marka takan yok mu? Aşırı bariz bişey öyle farkedilmeyecek bi durum değil.Seyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

