• 20-05-2023, 19:21:11
    #1
    Merhaba mac mini cihazıma logitech fare bağladım ve Logitech programına tüm yetkileri verdim. MAC işletim sisteminde farede bir ivmelenme söz konusuymuş bu sebeple fare imleci saçma sapan hareket edebiliyordu. bunu terminale bir kod yazarak sıfırladım. Şu an fare hareketleri normal gibi (windows'ta olduğu gibi).

    Ancak bu seferde farenin tekerleğini kaydırdığımda bozuk çalışıyor. Az kaydırırken az hızlı kaydırırken hızlı aşağı veya yukarı hareket ediyor. Bunu windows'taki gibi nasıl ayarlayabilirim. Aşırı bariz bir problem, bunu araştırdım ancak net bir şey bulamadım nasıl insanların başına gelmemiş şaşırdım doğrusu. Aynı sorunu yaşayan var mı?
  • 20-05-2023, 20:04:04
    #2
    🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆
    izleme dörtgeninden doğal kaydirmayi pasif yapin düzelecektir.
  • 21-05-2023, 12:47:15
    #3
    WinBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izleme dörtgeninden doğal kaydirmayi pasif yapin düzelecektir.
    Maalesef düzelmedi. "Kaydırmak içini izleme dörtgenini kullan" seçeneğini pasif ettim.
  • 21-05-2023, 13:13:44
    #4
    🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆



    Fare ayarlarım bu şekildedir. İnşallah işinizi görür.
  • 21-05-2023, 13:15:37
    #5
    Normal mac faresi takınca problem yok. Logiteche geçince sorun oluyor. Bende de ayarlar bu şekilde düzelmedi
  • 22-05-2023, 12:25:40
    #6
    Seyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal mac faresi takınca problem yok. Logiteche geçince sorun oluyor. Bende de ayarlar bu şekilde düzelmedi
    Bu sorun nasıl kimsenin başına gelmemiş hayret ediyorum. Herkes MAC ile kendi faresini kullanıyor sanırım. Farklı bi marka takan yok mu? Aşırı bariz bişey öyle farkedilmeyecek bi durum değil.