WinBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izleme dörtgeninden doğal kaydirmayi pasif yapin düzelecektir.
Maalesef düzelmedi. "Kaydırmak içini izleme dörtgenini kullan" seçeneğini pasif ettim.