Normal mac faresi takınca problem yok. Logiteche geçince sorun oluyor. Bende de ayarlar bu şekilde düzelmedi
Bu sorun nasıl kimsenin başına gelmemiş hayret ediyorum. Herkes MAC ile kendi faresini kullanıyor sanırım. Farklı bi marka takan yok mu? Aşırı bariz bişey öyle farkedilmeyecek bi durum değil.