Merhaba mac mini cihazıma logitech fare bağladım ve Logitech programına tüm yetkileri verdim. MAC işletim sisteminde farede bir ivmelenme söz konusuymuş bu sebeple fare imleci saçma sapan hareket edebiliyordu. bunu terminale bir kod yazarak sıfırladım. Şu an fare hareketleri normal gibi (windows'ta olduğu gibi).
Ancak bu seferde farenin tekerleğini kaydırdığımda bozuk çalışıyor. Az kaydırırken az hızlı kaydırırken hızlı aşağı veya yukarı hareket ediyor. Bunu windows'taki gibi nasıl ayarlayabilirim. Aşırı bariz bir problem, bunu araştırdım ancak net bir şey bulamadım nasıl insanların başına gelmemiş şaşırdım doğrusu. Aynı sorunu yaşayan var mı?