macOS Apple logosunda kalıyor /VMware
4
●140
- 03-05-2022, 23:00:28Bir milyon tane sebep var. Hata mesajını paylaşman gerek. Verbose modda başlat ve nerede takılıyor onun mesajını kopyala buraya o zaman çözüm bulunabilir
- 03-05-2022, 23:05:10
- 03-05-2022, 23:19:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.mesaj kutunuz dolu hocamrootcause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2022, 02:24:26Merhaba vmvare için gerekli ayarlar ve modüller lazım makul ucret ile yardımcı olabilirim wp üzerinden ulaşabilirseniz sevinirim
