• 03-05-2022, 22:56:41
    #1
    https://linker.page/aslan
    VMware esxi High Sierra kuruluma başladığımda apple logosunda takılı kalıyor bunun sebebi nedir?
  • 03-05-2022, 23:00:28
    #2
    Bir milyon tane sebep var. Hata mesajını paylaşman gerek. Verbose modda başlat ve nerede takılıyor onun mesajını kopyala buraya o zaman çözüm bulunabilir
  • 03-05-2022, 23:05:10
    #3
    https://linker.page/aslan
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir milyon tane sebep var. Hata mesajını paylaşman gerek. Verbose modda başlat ve nerede takılıyor onun mesajını kopyala buraya o zaman çözüm bulunabilir

    Kuruluma başlamadan burada kalıyor ilerlemiyor
  • 03-05-2022, 23:19:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rootcause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kuruluma başlamadan burada kalıyor ilerlemiyor
    mesaj kutunuz dolu hocam
  • 04-05-2022, 02:24:26
    #5
    Platin üye
    Merhaba vmvare için gerekli ayarlar ve modüller lazım makul ucret ile yardımcı olabilirim wp üzerinden ulaşabilirseniz sevinirim