Konu
macOS Apple logosunda kalıyor /VMware
03-05-2022, 23:00:28
#2
WebilisimNET
Bir milyon tane sebep var. Hata mesajını paylaşman gerek. Verbose modda başlat ve nerede takılıyor onun mesajını kopyala buraya o zaman çözüm bulunabilir