WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir milyon tane sebep var. Hata mesajını paylaşman gerek. Verbose modda başlat ve nerede takılıyor onun mesajını kopyala buraya o zaman çözüm bulunabilir

Kuruluma başlamadan burada kalıyor ilerlemiyor