• 08-09-2020, 21:13:32
    #1
    Görev çubuğunda herhangi bir programın simgesinin üzerine geldiğimde hover efekti ve programın adı gözüküyor normal olarak ancak fareyi o programın simgesinin üzerinden farklı bir yere çektiğimde o hover efekti ve program ismi hala orada gözüküyor. Sinir bozucu bir şey... Farklı bilgisayarlarda böyle bir şey görmedim. Bu bug sanırım. Nasıl giderebilirim bu sorunu, bilen var mı?
  • 08-09-2020, 21:39:43
    #2
    Güncellemeleri kontrol edin eğer güncelleme var ise güncellemeleri alın düzelecektir büyük ihtimal
  • 19-10-2020, 17:17:15
    #3
    Bu ekranı sadece aktivasyon yapılmadığında görmüştüm.
  • 19-10-2020, 19:31:47
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ekranı sadece aktivasyon yapılmadığında görmüştüm.
    Hocam ekrandaki pasif olan şeylere bakmayın. Ondan sonra ben aktivasyon da yaptım ama en alttaki durum çubuğundaki ToolTip'e bakarsanız Visual Studio orda yazılı kaldı ve gitmiyor. Çözümü hala bulamadım
  • 20-10-2020, 10:19:10
    #5
    tuncaycemuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ekrandaki pasif olan şeylere bakmayın. Ondan sonra ben aktivasyon da yaptım ama en alttaki durum çubuğundaki ToolTip'e bakarsanız Visual Studio orda yazılı kaldı ve gitmiyor. Çözümü hala bulamadım

    Hocam Windows Gezginini yeniden başlatmayı dener misiniz. Görev çubuğu kilitlenmiş gibi duruyor.
    • tuncaycemuzun
    tuncaycemuzun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.