tuncaycemuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ekrandaki pasif olan şeylere bakmayın. Ondan sonra ben aktivasyon da yaptım ama en alttaki durum çubuğundaki ToolTip'e bakarsanız Visual Studio orda yazılı kaldı ve gitmiyor. Çözümü hala bulamadım

Hocam Windows Gezginini yeniden başlatmayı dener misiniz. Görev çubuğu kilitlenmiş gibi duruyor.