Görev çubuğunda herhangi bir programın simgesinin üzerine geldiğimde hover efekti ve programın adı gözüküyor normal olarak ancak fareyi o programın simgesinin üzerinden farklı bir yere çektiğimde o hover efekti ve program ismi hala orada gözüküyor. Sinir bozucu bir şey... Farklı bilgisayarlarda böyle bir şey görmedim. Bu bug sanırım. Nasıl giderebilirim bu sorunu, bilen var mı?