Bu ekranı sadece aktivasyon yapılmadığında görmüştüm.
Hocam ekrandaki pasif olan şeylere bakmayın. Ondan sonra ben aktivasyon da yaptım ama en alttaki durum çubuğundaki ToolTip'e bakarsanız Visual Studio orda yazılı kaldı ve gitmiyor. Çözümü hala bulamadım