• 25-02-2020, 20:42:06
    #1
    Merhaba, mojaveden güncelledim iki gün önce. Dün bi kapattım sabahına tüm programlar hata vermeye başladı. Yok biri güvenlik, biri başka bir problem. Tekrar dosyaları silmeden mojaveye dönme şansım yok mu? Lütfen bilen biri yardımcı olsun çok acil. Tüm işlerim durdu. Time Machine yedeklemesi arıyor saatlerdir ekrana bakıyorum.
  • 25-02-2020, 21:01:38
    #2
    Eğer yedeğiniz yoksa maalesef dönemezsiniz. Mevcut verileri yedekleyip internet recovery ile diski silip yeni MacOS kurmanız gerek.



    Ek olarak, command r ile kurtarma modunda açın, disk utulity ile diskleri tarayın first aid üzerinden. Yne recovery mode üzerinden reinstall macOs yapabilirsiniz, %99,99 veri kaybı olmaz, macOS mevcut sürümü tekrar yüklenir.
  • 25-02-2020, 21:13:18
    #3
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer yedeğiniz yoksa maalesef dönemezsiniz. Mevcut verileri yedekleyip internet recovery ile diski silip yeni MacOS kurmanız gerek.




    Ek olarak, command r ile kurtarma modunda açın, disk utulity ile diskleri tarayın first aid üzerinden. Yne recovery mode üzerinden reinstall macOs yapabilirsiniz, %99,99 veri kaybı olmaz, macOS mevcut sürümü tekrar yüklenir.
    teşekkür ederim öncelikle. Şöyle catalina sürümü ücretli adobe sürümlerimle uyumlu değilmiş. Tüm uygulamalar çalışmıyor. Tekrar aynı sürümü yüklese değişmeyecek büyük ihtimal. Herkes şikayetçi bu sürümden. Usb ile yükleyin mojaveyi diye önerdiler de veriler siliniyor mu noluyor bilmiyorum. Yazmamış kimse.
  • 25-02-2020, 21:18:20
    #4
    catalina güncellemem var adobe'yi de kullanıyorum. tek kasan program ms excel. geri döndürme olmuyor ne yazıkki yedek sonrasında format
  • 25-02-2020, 21:26:23
    #5
    Evet Adobe uygulamalarında bir uyumsuzluk durumu söz konusu, restore yapmadan bir çözümü olabilir Adobe forumlara bakmak lazım.
  • 01-04-2020, 11:25:55
    #6
    catalina görsel olarak daha iyi olmasına rağmen 32bit i hayatımızdan çıkararak saçma bir karar aldığını düşünüyorum. Zaten sürümden sürüme uygulamalarda ciddi uyumluluk sorunu ortaya çıkıyordu. Şuan Allah'a emanet açıyoruz uygulamaları
  • 01-04-2020, 12:19:33
    #7
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    catalina görsel olarak daha iyi olmasına rağmen 32bit i hayatımızdan çıkararak saçma bir karar aldığını düşünüyorum. Zaten sürümden sürüme uygulamalarda ciddi uyumluluk sorunu ortaya çıkıyordu. Şuan Allah'a emanet açıyoruz uygulamaları
    Kesinlikle rezalet. Adobe önceden çok hızlı çalışıyordu şimdi tüm programlar yavaş açılıyor + render süresi çok uzadı donma yapıyor. Ne yapacağız bilmiyorum...