eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer yedeğiniz yoksa maalesef dönemezsiniz. Mevcut verileri yedekleyip internet recovery ile diski silip yeni MacOS kurmanız gerek.




Ek olarak, command r ile kurtarma modunda açın, disk utulity ile diskleri tarayın first aid üzerinden. Yne recovery mode üzerinden reinstall macOs yapabilirsiniz, %99,99 veri kaybı olmaz, macOS mevcut sürümü tekrar yüklenir.
teşekkür ederim öncelikle. Şöyle catalina sürümü ücretli adobe sürümlerimle uyumlu değilmiş. Tüm uygulamalar çalışmıyor. Tekrar aynı sürümü yüklese değişmeyecek büyük ihtimal. Herkes şikayetçi bu sürümden. Usb ile yükleyin mojaveyi diye önerdiler de veriler siliniyor mu noluyor bilmiyorum. Yazmamış kimse.