catalina görsel olarak daha iyi olmasına rağmen 32bit i hayatımızdan çıkararak saçma bir karar aldığını düşünüyorum. Zaten sürümden sürüme uygulamalarda ciddi uyumluluk sorunu ortaya çıkıyordu. Şuan Allah'a emanet açıyoruz uygulamaları