Konu
MacOS Catalina Problemi (Acil)
01-04-2020, 11:25:55
#6
Broon
catalina görsel olarak daha iyi olmasına rağmen 32bit i hayatımızdan çıkararak saçma bir karar aldığını düşünüyorum. Zaten sürümden sürüme uygulamalarda ciddi uyumluluk sorunu ortaya çıkıyordu. Şuan Allah'a emanet açıyoruz uygulamaları