Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
catalina görsel olarak daha iyi olmasına rağmen 32bit i hayatımızdan çıkararak saçma bir karar aldığını düşünüyorum. Zaten sürümden sürüme uygulamalarda ciddi uyumluluk sorunu ortaya çıkıyordu. Şuan Allah'a emanet açıyoruz uygulamaları
Kesinlikle rezalet. Adobe önceden çok hızlı çalışıyordu şimdi tüm programlar yavaş açılıyor + render süresi çok uzadı donma yapıyor. Ne yapacağız bilmiyorum...