• 24-11-2017, 18:24:12
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, şuanda hali hazırda elementary OS kullanmaktayım, zamanında hackintosh denemeleri yaptım fakat amd için başaramadım.
    Şimdi tekrar gaza geldim ve bu sefer olacağı kanaatindeyim, bu işten anlayan Amd Radeon R7 200 Series ekran kartı (4gb ama mac kurunca 4mb görüyor ve çok aşırı acaip kasıyor mac) ile nasıl mac'i pc'ye kurabileceğimi bilen varsa aşağıdaki sorularımı yanıtlayabilir mi acaba lütfen
    İlk olarak hangi mac son sürümünü kullanmalıyım ve nereden nasıl temin ederim (adresi pm'den atabilirsiniz lütfen)
    İkinci olarak amd radeon r7 200 series ekran kartımı okutabilir miyim? nasıl yaparım?

    Bu ikisini açıklarsanız lütfen
    7GB diye hatırlıyorum mac os, akk'dayım o yüzden daha zamanım var öğrenmek için
    EK olarak sizce mac kurmalı mıyım yoksa windows'a mı dönmeliyim yada elementary'de mi kalmalıyım?
    İşletim sistemi değiştirmek istememin sebebi açıkcası hiç mac kullanmamış olmam ve merak ediyor olmam ek olarak linuxdan artık pek rahat edememem :/
  • 25-12-2017, 22:07:16
    #2
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar, şuanda hali hazırda elementary OS kullanmaktayım, zamanında hackintosh denemeleri yaptım fakat amd için başaramadım.
    Şimdi tekrar gaza geldim ve bu sefer olacağı kanaatindeyim, bu işten anlayan Amd Radeon R7 200 Series ekran kartı (4gb ama mac kurunca 4mb görüyor ve çok aşırı acaip kasıyor mac) ile nasıl mac'i pc'ye kurabileceğimi bilen varsa aşağıdaki sorularımı yanıtlayabilir mi acaba lütfen
    İlk olarak hangi mac son sürümünü kullanmalıyım ve nereden nasıl temin ederim (adresi pm'den atabilirsiniz lütfen)
    İkinci olarak amd radeon r7 200 series ekran kartımı okutabilir miyim? nasıl yaparım?

    Bu ikisini açıklarsanız lütfen
    7GB diye hatırlıyorum mac os, akk'dayım o yüzden daha zamanım var öğrenmek için
    EK olarak sizce mac kurmalı mıyım yoksa windows'a mı dönmeliyim yada elementary'de mi kalmalıyım?
    İşletim sistemi değiştirmek istememin sebebi açıkcası hiç mac kullanmamış olmam ve merak ediyor olmam ek olarak linuxdan artık pek rahat edememem :/

    ios da darwin.iso adlı bir kalıp var bu kalıbı pcye kuruyorsunuz oradakı 4 mb olan ekran kartı yerıne harıcı ekran kartınızı goruyor ve sıkıntısız calıstırıyor.
  • 26-12-2017, 08:23:15
    #3
    TksGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ios da darwin.iso adlı bir kalıp var bu kalıbı pcye kuruyorsunuz oradakı 4 mb olan ekran kartı yerıne harıcı ekran kartınızı goruyor ve sıkıntısız calıstırıyor.
    Hocam bunun daha detaylı ve dosyayı da içeren bir anlatımı var mı acaba? sonuçta kocaman bir iso indirmem gerekecek tekrar, boşu boşuna o kadar zahmete girmeyeyim olmayacaksa
  • 26-12-2017, 22:40:03
    #4
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun daha detaylı ve dosyayı da içeren bir anlatımı var mı acaba? sonuçta kocaman bir iso indirmem gerekecek tekrar, boşu boşuna o kadar zahmete girmeyeyim olmayacaksa
    o kadar buyuk ıso ındırmeye gerek kalmıyor 60 mb yanlıs hatırlamıyor ısem , youtubeda videoları var pcye mac kurulumu yazarsanız karsınıza gelıcektır
  • 26-12-2017, 23:14:16
    #5
    TksGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar buyuk ıso ındırmeye gerek kalmıyor 60 mb yanlıs hatırlamıyor ısem , youtubeda videoları var pcye mac kurulumu yazarsanız karsınıza gelıcektır
    yok mac'i de tekrardan kurmam gerekecek ya o yüzden
  • 26-12-2017, 23:20:56
    #6
    Merhabalar, benimde uzun zamandır aklımda notebook'uma hackintosh kurmak vardı. Finallerim bittikten sonra kurmayı deneyeceğim bende.
    https://hackintosh.com burada her sürümü nasıl kuracağımızı anlatmışlar. Bu rehber ile kurmaya çalışacağım ben. Buradaki kurulum videolarını inceleyebilirsiniz. Türkçe forum arıyorsanız https://osxinfo.net var. Buradada başarılı kurulumlar ve sorunlarınıza destek bulabilirsiniz.