Şimdi tekrar gaza geldim ve bu sefer olacağı kanaatindeyim, bu işten anlayan Amd Radeon R7 200 Series ekran kartı (4gb ama mac kurunca 4mb görüyor ve çok aşırı acaip kasıyor mac) ile nasıl mac'i pc'ye kurabileceğimi bilen varsa aşağıdaki sorularımı yanıtlayabilir mi acaba lütfen

İlk olarak hangi mac son sürümünü kullanmalıyım ve nereden nasıl temin ederim (adresi pm'den atabilirsiniz lütfen)
İkinci olarak amd radeon r7 200 series ekran kartımı okutabilir miyim? nasıl yaparım?
Bu ikisini açıklarsanız lütfen

7GB diye hatırlıyorum mac os, akk'dayım o yüzden daha zamanım var öğrenmek için

EK olarak sizce mac kurmalı mıyım yoksa windows'a mı dönmeliyim yada elementary'de mi kalmalıyım?
İşletim sistemi değiştirmek istememin sebebi açıkcası hiç mac kullanmamış olmam ve merak ediyor olmam ek olarak linuxdan artık pek rahat edememem :/