TksGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar buyuk ıso ındırmeye gerek kalmıyor 60 mb yanlıs hatırlamıyor ısem , youtubeda videoları var pcye mac kurulumu yazarsanız karsınıza gelıcektır
yok mac'i de tekrardan kurmam gerekecek ya o yüzden